hemma från kopparcupen.

nu är jag hemma! det har varit väldigt roligt att kolla. tjejerna åkte ut i b-semi finalen. p.96/97 åkte också ut i semin. vet inte om det var i B eller A? och min brorsas lag åkte också ut i semin, i A. så alla kom till semi :D det tycker jag var väldigt bra, alla var väldigt duktiga!
ikväll ska jag kolla på fångarna på fortet, men innan det ska jag göra klart fotoboken från thailand. haha, det har ryp gått ett år sen vi kom hem och jag har fortfarande inte skickat iväg det där, det tar ju sån tid!

vi har gjort såna här fotoböcker ifrån grekland och sydafrika också. inte för att ni bryr er, haha. men här kommer 4 dåliga webbilder på dem:

sydafrika.

omslaget ;)

ett uppslag inuti!
 
grekland.

omslaget ;)

ett uppslag inuti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0