sjuk :(:(

det suger!
jag mådde inte alls bra igår i skolan. hade huvudvärk och frös så jag skakade hela dagen till sista lektionen. då kändes det som verkligen all värme i kroppen kom upp i ansiktet. mitt huvud höll på att sprängas av värme. och alla ba: gud du är helt knall röd i ansiktet!
sen så fort jag rörde mig vart jag helt yr. som tur var kom mamma och hämtade mig efter skolan, så jag slapp gå. men jag måste typ haft 40 graders feber! det blev bättre när jag kom hem, tog tempen och jag hade då 38.5 när min normala är 36 typ. aja, ingen bryr sig om hur mycket jag har i feber men haha. var hemma från skolan idag idag, det känns iallafall mycket bättre nu. ska till skolan imorn om inte febern kommer tillbaks ;)

 


Kommentarer
Postat av: sophia ♥

tack! ja, det har jag :D

2011-01-25 @ 20:08:26
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0