gårdagen

hejsan! förlåt för riktigt dålig uppdateering, men man vill ju inte sitta inne vid datorn på dagarna nu när det har varit så fit väder ;)

 tänkte berätta lite om gårdagen: på förmiddagen var jag, emelie, emelie, lollo och emma hemma hos emelie och badade i hennes pool. det var jätte kul! vi sa även hejdå till lollo som åker till gotland idag, kommer inte träffa henne förns skolan börjar, kommer sakna henne jätte mycket!! :(:(:(
när jag kom hem åt jag lite snabbt, sen åkte jag ner till idrottshuset för det var invigning av global cup :D vi gick  från korsängsfältet till skolaparken, där några uppträdde, b.l.a. anna bergendahl och elin lanto (som vanligt)
efter allt det åkte jag, hannah, fanny och mathilda ut till bresse och tog ett kvällsdop. det var jätte skönt i vattnet!

bild tagen igår när jag kom hem från bresse.
trött tjej med blött, ruffsigt hår. snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0