KAOS

idag var mamma, pontus, pappa, linda & wilda i sala medans jag var hos emma. när de åkte hem så hämtade de mig direkt. när vi kom hem var allt normalt och så, tills vi kom till uterummet...där var det verkligen kaos! molles kattmat låg över hela golvet, 2 stolar hade vält, i ett hörn låg krossat glas och olja, det hade åkt ner massa saker från fönstret, det var bajs överallt typ, på väggar, golv, kuddar och stolar och det stank så att man höll på att spyyyy! vi undrade såklart vad som hade hänt. först trode mamma att det var molle, fast han har aldrig gjort nånting sånt så varför skulle han ha gjort det nu? vi gick runt i rummet och på golvet hittar vi en död skata med bruten nacke som ligger på golvet. det var så äckligt! :o uuuuuuuuuuew, då hade den kommit in i uterummet för vi hade dörren lite på glänt, så hade den försökt snö kattmat av molle. sen kom den inte ut och så fick den typ panik och började flyga runt i hela rummet och bajsa och sen flög den in i fönstert och bröt naclen. tror vi iallafall.
om ni undrar varför det var olja på golvet så hade fågeln haft ner en fotogenlykata som krossades så att all olja rann ut. tänk er den lukten av olja, blandat med bajs, blandat med död skata. mysigt va?


Kommentarer
Postat av: EMMA

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2011-07-23 @ 22:42:17
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/
Postat av: Moa wellbrant

Dagens blogg på bloggen: http://moawellbrant.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment ! :D

2011-07-24 @ 19:13:29
URL: http://moawellbrant.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fanny, jag läste inte ditt inlägg tyvärr.. Men det var så mycket text... Iallafall, jag behöver en ny header, ingen jätte biggaad utan bara någon liten som jag kan ha ett tag, en mer Somrig, pleeeeasa help me! Men jag kan bara ses från Lördag eller Söndag eller kanske Fredag eller en stund på Tisdag eller Måndag och Tisdag nästa vecka och sen så kan jag andra gånger också men nån av dem gångerna skulle passa bra, helst på Lördag eller Söndag, eller på Tisdag... Jah, så är det!

2011-07-24 @ 20:01:39
URL: http://emeliebolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0