HEMMA!

nu är jag heeeeeeeeemmmmmmmmma! kom hem runt 7 igår kväll. det gick jätte bra att flyga hem. först flög vi från kos till aten. sen flög vi från aten till danmark och sen vidare till sverige. alltså mellanlandade vid 2 gånger, ganska drygt efter som att vi bara flög ifrån grekland. alla plan var helt i tid, så jag ba: aa, nu kommer säkert inte väskorna komma eller nått sånt.
och så gjorde de inte det! när vi väntat på arlanda ett tag så fick vi reda på att de var kvar i danmark. kul! så vi fick åka hem utan väskor. vi hade inga tandborstar, ingen hårborste och ingenting sånt. jag hoppas verkligen att väskorna blir hem körda hit idag!

aja, annars har resan varit toppen! när vi åkte hem blev det dåligt väder där och det bra vädret kom hit :D:D:D idag är det ju helt strålande sol här! om ett tag ska jag ringa emma, så ska vi hinna
träffas innan jag ska på minigolf tunering med ftobollslaget! vi hörs senare :)

har inte laddat in bilderna på datan än, ska göra det senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0