rörigt inlägg

godmorgon! sorry för att jag inte bloggade igår, men först var jag på gymnastik tävling hela dagen sen på kvällen var hela släkten här efter som att pappa har fyllt år. + att jag försökte blogga från kusinernas Ipad, men det gick inte så bra...

gårdagen: då var jag som sagt på gymnastik tävling. JAG SATT I EN GYMNASTIK HALL I 9 TIMMAR!!! :o:o:o
fatta hur drygt det var, och av de 9 timmarna var vi typ inne på golvet i 8 minuter och körde, resten fick man vänta på 60 andra som skulle köra. från 9 på morgonen till 6 på kvällen, roligt...njaaa, men nått som var roligt var att vi vann! :D:D det var fett kul!
på kvällen kom hela släkten hit. det var också fett kul. vi hoppade studsmatta typ till klockan 12, man såg ingenting. det var läskigt för vi körde arsleboll. haha, fråga inte.

idag ska vi först kolla när min brorsa spelar fotbollsmatch, sen ska jag spela. taggggga!

asså gud vad jag längtar tills i sommar när vi ska till gotland!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Ska ditt lag spela p18 cup på Gotland? :) fin blogg!

2011-05-13 @ 20:41:09
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0