leeeeerigt!

just nu sitter jag här i vardagsrummet med en filt runt om mig. ändå fryser jag, usch vad kallt det är här inne!
praoen var lika rolig idag. förutom en gång. haha, jag skulle ta av kopplet på en hund samtidigt som jag höll i en annan i vänster handen. fast så glömmer jag bort den hunden som jag håller i vänster medans jag tar av kopplet på den andra. hunden, (i vänster handen) som var en stor golden, den börjar kuta åt ett annat håll och jag är inte beredd så jag kastas efter som en vante. landar på mage och släpas efter ett par meter - i leran. min han hade trasslat in sig så jag kunde inte komma loss. min jacka och mina byxor är jätte najsiga just nu. skrattar när jag tänker på hur det måste ha sett ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0