-hon ska ha en guldbiljett

har redan skrivit exakt den här texten en gång, men när jag tröck på 'spara och publicera' loggades jag ut...-.-


sitter och kollar på en massa idolklipp på youtube. moa lignell har en grym röst, speciellt på den här första uttagningen. och hon har skrivit låten själv, älskar den!!!

men det är inte därför jag lägger upp videon här. det är för att det är en jätte rolig sak i den. jag och pontus, speciellt jag, har setat och skrattat åt det jättelänge. laila, alexander bard och anders baggae säger ju: gulkdbiljett, guldbiljett, guldbiljett!
sen hör man anders i bakgrunden: -hon...ska ha en guldbiljett. hon ska ha en guld biljett.

HAHAHA! han låter som en mupp då! jag har setat och spola tillbaka minst 50 gånger och skrattat ihjäl mig åt det. alla som känner mig vet hur jag menar. <3på min humor asså! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0