GRATTIS!

♥idag fyller en av mina allra närmaste vänner 14 år, nämligen emelie bolinder! du är en tjej som jag har riktigt många minnen med. i skolan när jag tycker att nånting är roligt, är det alltid bara du som gör det också. ingen annan fattar. jag älskar våra skrttanfall, som på båten. och som idag i skolan, när jag visade klippet jag la ut några inlägg här under. det känns som en sån sak som bara du och jag kan skratta åt riktigt länge. stooor tummen upp till våran humor och stooor tummen upp till dig tjejen. hoppas du var en superbra dag, synd bara att jag inte kan träffa dig. ännu en gång, grattis emelie!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Taaaaack Fanny! Hehe, lite gamla bilder bara, vissa av dem! ;) See you on Wednesday, eller var det Tordag. Aja, vi ses iallafall snart! :D <3

2011-10-23 @ 12:16:03
Postat av: Emelie

Taaaaack Fanny! Hehe, lite gamla bilder bara, vissa av dem! ;) See you on Wednesday, eller var det Tordag. Aja, vi ses iallafall snart! :D <3

P.S. Den lilla blå killen hälsar. :D

2011-10-23 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0