HELGEN

hej! tänkte berätta lite om min helg, så kanske ni förstår varför jag inte har bloggat.

fredag: först var det skola som vanligt. fick sluta lite tidigare så att vi skulle hinna med tåget. vi åkte som sgat till örebro, där pappa mötte upp oss. när vi kom fram åkte vi till gustavsvik direkt. på kvällen satt vi bara på hotellrummet och åt, köpte thaimat. det var så gott!

lördag: vaknade, åt hotellfrukost (älskar't!) och sen åkte vi diretk till typ busborgsgrejen, fast det var typ 5 gånger så stort. hoppade mest på trampolinerna, det var jätteroligt! (y) efter det åkte vi direkt till västerås där mitt gymnastik läger skulle börja. vi tränade i vgf hallen. i början gick det jättebra men inte på slutet. jag skulle göra en dubbelvolt, men hann bara med en och en halv. så jag landar rakt på huvudet. det var inte skönt kan jag säga. kunde knappt röra mig efter, har fortfaramde grymt ont i ryggen och nacken. om det inte försvinner om några dagar måste jag åka till nån doktor och kolla upp det. men det är förhoppningsvis bara i musklerna!
när vi tränat klart åkte vi upp till skolan och åt taccos och godis och lite så. spelade hej knäckt med emma och linnea, hahaha säger jag bara!

söndag: gick upp 07.20, åkte till vgf hallen igen för träning. var ju inte med så mycket p.g.a ryggen, stretchade mest! efter 4 timmar i västerås åkte jag hem, åt och sen var det dags för nästa träning-dans. kunde ju såklart inte ta ut rörelserna och så, men det gick helt okej ändå!

snacka om en intensiv helg! och snacka om att jag var trött igår efter dansen! jag la mig i soffan direkt, helt slut och utslagen.  

ojoj, mycket text blev det. nu ska jag vila, hoppar över träningen idag. puss (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0