LONDON!!!

vet ni vad jag och pontus fick reda på igår? att familjen och mormor och morfar ska till london i höst. blev hur glad som helst, har velat åka dit jättelänge och jag har hört väldigt många som har varit där som älskar staden! jag älskar att få sånna här överraskningar, har fått det flera gånger förut. t.ex. när vi skulle till cypern och till paris. jag fattar inte att mamma och pappa kan boka och hålla det hemligt utan att säga nånting? de ville egentligen vänta längre med att berätta det, men mormor och morfar hade hållt på att säga det fler gånger :p

det man vill göra/besöka i london är:
•big ben
•london eye
•madame tussauds
•tower bridge
•oxford street
•åka röd dubbeldäckare (sightseeingbuss)
•shoppa! måste gå till primark
•hyde park
•och kanske, om vi hinner, se någon fotbollsmatch också!
•självklart kommer jag ta miljoner bilder! :D:D

drömde en mardröm inatt, det var att vi åkte till london och glömde kameran! den var hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0