my new room

före                                                                                                                                                efter
före                                                                                                                                               efter
före                                                                                                                                             efter
före                                                                                                                                                efter
före                                                                                                                                            efter
Nu ser ju nästan mitt rum tomt ut, iallafall när man jämför med innan. Herregud vad med saker jag hade! Är iallafall jättenöjd, men jag tror att det blir ännu bättre när gardinerna och en canvas tavla som jag ska beställa kommer upp. Annars är allt klart, äntligen!

Kommentarer
Postat av: emma

Sååååå fint

2012-04-15 @ 23:14:28
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0