ONE DIRECTION FLASHMOB SWEDEN

Igår åkte jag och Emelie till Stockholm. Vi bodde hos Linda, Jonas och Wilda (Wilda, min kusin och Linda min faster). Jätte snällt verkligen, perfekt efter som att dem bor precis vid vasaparken också. Först igår var det träning i vasaparken och idag var det den riktiga flashmoben på plattan, äntligen! Det var exakt så kul som jag trodde, minne för livet verkligen. Extra kul var det såklart efter som att vi gjorde det till One Dirsction och för att alla där var directioners. 1Dfamily♥♥♥
Inbetweeners dance, go! Ifrån träningen igår
Idag ifrån plattan
http://www.dn.se/sthlm/flashmob-pa-sergels-torg <----Om ni klickar på länken ifrån DN ser ni mig, jag är ganka långt fram till höger, men I♥OneDirection linne och jeansshorts! 
 
Lägger ut video när det kommer ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0