otursdag

Idag har jag varit och spelat fotboll med några till från laget nere på konstgräsplanen. Helt plötsligt när vi står på planen lyser hela himlen upp av en jättestor blixt samtidigt som världens högsta buller kommer. Alla får panik coh springer till cyklarna. När vi cyklar förbi vid planen slår blixten ner mitt på planen, bara några meter ifrån oss! Jag tror jag fick en hjärtattack, är ju livrädd för åska. Okej, det var ingenting jämfört med åskvädert i Sydafrika men jag var ändå livrädd. Efter det åkte vi till Wickmans under lite smått panik. När jag ska gå av cykeln så halkar jag och tar emot mig med svanskotan, ryggen och huvudet. Det var inte alls så skönt, + att jag ramlade på Lollo så att hon gjorde illa fingret också. Duktigt jag är! Så nu sitter jag här, helt dyngsur efter att ha cyklat hem i spöregn och med en ond rygg. Har även fått reda på att det jag skrev i inlägget under inte var sant, One Direction ska inte alls komma till Sverige. Det går bra nu tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0