Aj

Hejsan. Igår var inte en så rolig dag. Eller jo kvällen var det, men inte dagen. Jag hade ju som sagt gymnastiktävlingen i Bålsta. Jag skulle göra rondat flickis på tumblingen och jag var så himla nervös. Har aldrig varit så rädd inför en tävling förut. Jag körde rondaten och sen när jag kastade mig bakåt har jag ingen aning om vad hände. Helt plötsligt låg jag på mattan och det kändes typ som att min arm var av. Kan inte förklara hur ont det gjorde och det enda jag kunde tänka på var att rulla bort från mattan så fort som möjligt så att alla andra i laget skulle kunna köra. Jag låg där och skrek och grät hur mycket som helst med en hel publik framför mig. Det var hemskt kan jag säga. Hela tiden när jag var sådär nervös innan så tänkte jag på hur lättad jag skulle känna mig efter när jag klarat det, men istället blev det såhär, helt misslyckat. Blev så besviken på mig själv samtidigt som jag hade sådär ont och samtidigt som alla stirrade på mig. Efter blev det några timmar på akuten där jag som tur var fick reda på att det inte var något brutet. De trodde att det var något med ledbanden i armen och det läker av att jag rör så mycket som möjligt på armen. Just nu kan jag inte röra den alls efter som att det gör så ont..👎 Tur iallafall att det var vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0