and let me kiss you

Innan vi åkte till Uppsala förra året med alla 9:or
 
Hej! Idag i skolan har jag bara haft en enda lektion, mentorstid. Jag har även fått reda på 2 provresultat och fått mina omdömen som jag är nöjd med. Anledningen till att jag inte har haft några fler lektioner är för att elevrådsstyrelsen, som b.l.a jag är med i och elever ifrån andra skolor i Enköping har haft möte med skolpolitiker.
Just nu sitter jag här och lyssnar på One Directions nya låt 'kiss you'. Eller nej jag sitter inte, jag hoppar runt och skriker. Blir så taggad och glad av den! Hela deras album 'Take me home' har kommit ut på iTunes nu!! 
Ikväll blir det äntligen dans igen.

 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

heh, fina! :D

2012-11-07 @ 17:01:18
URL: http://llollobc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0