x factor

Av alla program som går på tv just nu är x factor min favorit. Tycker att alla borde ta och kolla på det, 20.00 ikväll! Men iallafall, som ni kanske såg i en video några inlägg längre ner så ska One Direction komma till x factor här i sverige någon gång under hösten för att vara med och uppträda. Blev så chockad och glad och hyper och skrikig och svimmfärdig och allting på samma gång när jag hörde det, så jag var för skakig för att kunna skriva nånting mer till det inlägget. Det låter överdrivet - jag vet. Men sån är jag, iallafall när det gäller One Direction♥

tumblr_m0p86dD4b51rnw44qo1_500_large.gif

Går omkring och är så himla nervös i skolan, dem berättar när som helst vilken dag det är dem ska vara med och det gäller ju att vara först så att man får biljetter...Annars är mitt liv över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0