London, första dagen

När vi först landade på Gatwick i London tog vi ett tåg till Victoria Station och därifrån en taxi till vårt hotell Kwest.  Efter att vi checkat in gick vi ut på stan, köpte mat och satte oss och åt i en park. Vi gick sedan runt och kollade i området vi bodde i, där b.l.a Europas största shopcentrum låg. Utanför köpcentrumet såg vi en liten scen och en massa tjejer i min ålder, så jag gick fram till en tjej och frågade vad alla väntade på. Hon sa att alla väntade på 'The Vamps' och att dem skulle spela vid 20.00. Så på kvällen gick vi tillbaka dit för att se vad det var för något och det var helt hysteriskt!! Trodde jag skulle bli döv av alla skrik. Haha, det var så kul att se alla tjejer som fangirla och fick panik. Annars brukar det vara jag som är så och inte den som skrattar åt andra. Åh, om det ändå vore One Direction som spelade där...Iallafall så bodde dem där killarna ifrån The Vamps på samma hotell som oss, så när vi kom tillbaka dit stod typ 100 tjejer utanför för att försöka se dem. Alla ville gå in på hotellet men ingen fick, förutom vi som fick gå förbi alla eftersom att vi bodde där. När dem sedan kom in på hotellet kunde jag sitta där inne precis vid dem medan alla fans var tvugna att stå utanför. Så det var lite kul, fast tyckte lite synd om dem då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0