2013

Idag är det Nyårsafton, redan! Gud vad 2013 har gått fort ändå. Är så taggad för 2024!! Fem konserter inbokade, Thailand, London, Kroatien och en massa mer. Här är några höjdpunkter ifrån 2013:
 
♥ Resan till Filippinerna och Hongkong som startade igång det här året.
♥ 8 maj, då jag var på min första One Direction konsert!! En av de bästa dagarna på hela året.
♥ Hela sommaren! Sena utekvällar med vänner, våran tripp till Lysekil och Varberg och såklart...
♥ ...Min språkresa till Malta!
♥ Kom närmre flera av mina underbara vänner. 
♥ Slutade grundskolan och började på gymnasiet! Det var både spännande och väldigt sorgligt i för sig, men det var en ganska stor händelse. Saknar fortfarande Bergvreten, min gamla klass och alla nior där, men är väldigt nöjd över min nya klass och att jag valde att inte pendla!
♥ Resan till London, som var så himla bra med massa shopping och till Turkiet, med bara sol och bad. Underbart!
♥ Hela december, som är en av mina favoritmånader. Jag fyllde år och det var Julafton, såklart. Fick b.l.a min älskade dator och biljetten till Wembley nästa år. Älskar den mysiga månaden och nu är det nyår! Gott nytt år!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0