Årets Julafton

Julafton igår var nog den bästa hittills. 
Först åkte vi upp till famor och gav henne lite presenter, eftersom att hon inte kunde vara med och fira i lördags. Några fler kusiner var också där och vi pratade, åt julgodis och så. Efter det åkte vi vidare till Östa. Vi kollade på Kalle, åt julbord och allt det där vanliga. Vid 19.00 började vi öppna paketen och var inte klara förrän 22.00. Jag fick den absolut bästa presenten jag någonsin skulle kunna tänka mig eller önska mig. Det var den bästa presenten jag någonsin fått. Helt sjuuukt verkligen, berättar i nästa inlägg vad det var...
Vi stannar i Östa tills imorgon. God jul ännu en gång!
 ♥                                                                     ♥                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0