Julfirande

Som sagt så firade vi jul igår i Bromma, hos mina kusiner, med släkten på pappas sida. Det var väldigt roligt och en trevlig kväll. När vi hade öppnat paketen så spelade vi spel fram till 2.00 på natten. Höll på att skratta ihjäl mig där ett tag för att jag var så jäkla trött och alla var så roliga. Jag sov inte så länge imorse så jag är väldigt trött nu. Gick och la mig ungefär samma tid i fredags också. Jag fick några presenter av mamma & pappa iågr, men det mesta får jag på tisdag, på riktiga julafton. Då ska vi vara i Östa, i mormor och morfars stuga, med mammas släkt. Det ska bli väldigt mysigt att fira jul där. Vore ännu mysigare om det var snö ute och inte rengrusk och blåst...
♥                                                                        ♥                                                                        ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0