Julshopping i Stockholm

Hela dagen har spenderats i Stockholm med Hannah. Jag köpte den viktigaste julklappen iallafall, till min kusin Hillevie. Iår bestämde vi, släkten på pappas sida, att inte alla ska köpa julklapp till alla eftersom att vi är så himla många. Istället ska vi skänka pengarna till de drabbade på Filippinerna, vilket är väldigt bra. För att vi inte ska bli helt utan julklappningsöppning (kommer få julklappar som vanligt av släkten på mammas sida och av mamma och pappa), så ska alla kusiner köpa en varsin julklapp och då har vi lottat vem som köper till vem. Då fick jag Hillevie, som är ett år. Alltså den lättaste att köpa till!
Har iallafall haft en mycket trevligt dag och är glad att jag inte blev sjuk i Sthlm. Alla i familjen är det förutom jag...vill verkligen inte bli sjuk nu så hoppas att jag inte blir smittad!! 
Inne på NK. Stockholm är så fint nu när det är julpyntat och mys.
 tåget, påväg hem. Vi höll på att missa att gå av i Enköping och åka vidare till nästa station, märkte inte ens att det stannad. Hahah, så vi fick typ springa ut och vi visste inte ens om vi var i Enköping eller i Bålsta när vi gick av. Smarta! 
♥                                                                        ♥                                                                      

Kommentarer
Postat av: Hannah Eriksson

Love you💕💕💕

Svar: 😘😘😘😘😘😘😘
Fanny Åhlin

2013-12-09 @ 07:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0