Min bästa julklapp

För alla som känner mig så behöver jag inte ens skriva hur överlycklig jag blev över att få det här, för det förstår ni isåfall. Skulle nog inte kunna tänka mig någonting som jag hellre vill ha. Jag kan verkligen inte fatta det!! Var helt i chock när jag fick det, så kunde inte en läsa upp vad det stod. Tack x1000000000000000 till mamma och pappa som är bäst på jorden.
När alla paketen var slut så sa mamma och pappa att de hade två bonuspaket kvar. Först fick Pontus ett och det allra sista var till mig. Pappa började med att läsa upp det här rimmet och jag förstod att vi skulle utomlands. Eftersom att det stod att Friends Arena var "blaha blaha" så tänkte jag om jag skulle gå på konsert också. Men jag vågade verkligen inte tro eller hoppas på att det var så...
I paketet låg den här asken och jag fattade att det var London vi skulle till...
Där i låg den här lappen, men jag vågade fortfarande inte tro att det var sant. Jag satt där och ba: är det verkligen sant?? Ska jag gå på One Direction i London också eller vadå...?
Brevet låg också i asken och när jag läste det höll jag på att dö. London. Med Hannah. Konsert. På Wembley. Med One Direction. HELT SJUUUUUUUUUKT VERKLIGEN, HUUUUR KAN DET VARA SANT!?!?!? AHSUAHDUHUDU VILKEN PERFEKT JULKLAPP
Mitt ansiktsuttryck när jag läste lappen. Haha tänk att jag lägger ut det här!
 
Min bästa jul hittills och det var inte bara för det här, utan också för alla andra fina presenter, för hur glad mamma och pappa blev över presenten de fick av mig och för att vi var i Sverige och fira den med bästaste släkten!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma Öberg

Åh herregud!!! Haha älskar det här inlägget, dina ansiktsuttryck äger xD Snäll mamma o pappa du har!

Svar: hahah visst är man snygg? ja verkligen :D
Fanny Åhlin

2013-12-27 @ 04:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0