Piercing i örat

Är så glad att jag vågade!!
Efter skolan gick jag och Hannah upp till stan. Hon köpte lite julklappar och jag bytte min body splash ifrån vs som jag fick av mormor och morfar i födelsedagspresent (fick två exakt likadana) och tog ett till hår i örat. Jag var så himla rädd och nervös innan verkligen, har ju hört massa skräckhistorier om det där och det har ju inte gått så bra förut när jag har tagit hål i öronen. Iallafall så gick det tillsist bra, efter att hon som skulle ta hålet övertalat mig ett tag.... Såpinsamt det var att sitta där i stolen och inte våga, haha. Det gjorde ont såklart men det var det värt. Gjorde dock inte alls lika ont som jag förväntade mig!
♥                                                                  ♥                                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0