Plugg

Sitter här och pluggar privatjuridik inför provet imorgon. Det är så mycket och så svårt och jag orkar inteeeee. Komma vara så glad när det här provet är över. Då har vi bara tre kvar innan jul...Vi har fett mycket nu men det är bara att kämpa sista stunden innan man får jullov.
 
Bloggar ifrån min älskade dator. Så skönt att ha en egen! Allt funkar, förutom att jag inte vet hur man stänger av iMessage på den, så alla som har iMessage på på sina mobil skickar sms till min dator istället för till mobilen. Kan vara därför jag inte svarar vissa. Måste ta reda på hur man fixar det.
 
Nu ska jag fortsätta plugga det sista!
Random bilder ifrån WeHeartIt, har inga bilder på den här datorn än. Älskar den sidan
♥                                                               ♥                                                           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0