I ♥ HONG KONG


TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT 
Det gick inte så bra på mitt dubbelpass träning idag, då jag tränade både gymnastik och dans. Jag fattar inte, när ska jag komma in i tiden som är här?! Är kvar i tidsomställningen ifrån hong kong, så vid 17.00 tiden blir jag helt slut. När jag kom hem från träningarna idag ville jag bara gå och lägga mig i ide i några månader. Det kändes som att det var den sömn jag behövde. Men istället var jag tvungen att duscha, äta och allt sånt jobbigt. Och nu ska jag...inte sova, utan plugga. Kuuuuuuul...inte. Håller på att ramla av stolen och kan knappt hålla ögonen öppna. Vi får se hur det här eneglska pluggandet går. DÖ PLUGG DÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0