tidsomställning

Idag var det första dagen i skolan och jag tyckte faktiskt att det var kul att börja. Man har ju inte träffats på 3 veckor. Men om några dagar kommer man som vanligt bara längta tillbaka till lovet. Efter skolan hängde Emelie med mig hem hit och på kvällen tränade jag gymnastik. Jag har inte rört mig eller tränat över huvud taget på nästan en månad, så det var väldigt jobbigt. Men det gick bra ändå. Just nu känner jag mig halvt död så jag ska gå och lägga mig direkt när det här har publicerats. Klockan är bara 22:00, men för mig är den 05.00 på natten. Men det är bara bra, då är jag jätte trött när jag lägger mig och somnar direkt, och sen när klockan ringer imorgon är klockan 14.00 för mig. Så då är man jätte pigg och kan lätt gå upp direkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0