Nytt

Har nu ändrat lite på min blogg, den förra designen var så mörk och grå och jag ville ha lite mer ljusa, somriga färger. Jag är väldigt dåliga på att fixa sånt här, men det blev iallafall bättre än innan. Såhär ↑ ser det ut för mig, men sedan när jag kollar på den ifrån en dator som inte är en appel så typsnittet en annan i rubriken och bakgrunden är blå istället för lila? Det är meningen att typsnittet på rubriken ska vara samma som i headern (på min dator är det så) Kommentera gärna hur den ser ut för er så att jag vet! 

Kommentarer
Postat av: sofia

Jätte fin men när jag kollar på typsnittet så blir det bara vanligt Arial! Jätte fin blogg förresten! :)

Svar: Okej då vet jag! Tack så mycket :)
Fanny Åhlin

2013-07-25 @ 11:05:00
URL: http://sofiarotander.se
Postat av: Anonym

För mig är det samma typsnitt i rubriken som i headern

2013-07-25 @ 15:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0