Svarar på frågor om min språkresa

 
Svar: 
Hej! Vad kul att du vill åka på språkresa, det tycker jag sbolut att du ska göra, det är en riktigt bra och rolig upplevelse.
 
Staden jag bodde i på Malta hette Sliema.
 
 
Jag bodde på ett residence och det går inte att välja resort om man ska åka till Malta. Vårt residence var som ett hotell med andra turister som bodde där också.
 
Ja, man delad rum med antingen 2 eller 3 andra svenskar, som alla var med i sin svenskagrupp, alltså den grupp man gjorde alla aktiviteter med och åkte dit och hem med. 
 
Man hade en svensk ledare som bodde på hotellet, som mötte upp en direkt på Arlanda och som var med på nästan alla aktiviteter. Dem aktiviteter som den svenska ledaren inte var med på var våran lokala ledare (som pratade engelska och kom ifrån Malta) med på istället. 
 
Det är väldigt olika hur mycket det kostar, beroende vart man åker, när man åker, hur länge och hur man bor, men tryck här för att komma till prisklasserna på ef;s hemsida.  
Flyg och boende ingår!
 
Nej, en svensk lärare hade man inte, utan läraren man hade i skolan pratade bara engelska. 
 
Kommentera gärna om du eller någon annan har några fler frågor! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0