Tillbaka

HEJ
Har inte skrivit någonting sen jag kom hem (förutom att jag saknat min säng), men det är för att jag tänkte göra det i ett inlägg med alla bilder och jag har inte hunnit fixat klart det inlägget än. Har iallafall haft det suuuuper bra där borta på Malta och ångrar absolut inte att jag åkte. Har träffat massa härliga människor som jag aldrig vill förlora kontakten med. Skriver mer senare i nästa inlägg, men ville bara säga att det har varit bäst!

Sen jag kom hem har jag hunnit träffat Hannah 3 gånger och även Moa igår när vi tre åkte till klosterparken (som vanligt) och hade picknick. Så kul att träffa dem igen! Just nu är vi ute med Jesper och Idas båt. Super mysigt för det är jättebra och solen skiiiiner. Sommar ☼♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0