Skolavslutning 2013

 
SOMMARLOV

Kan inte fatta det!? Och att jag har gått ut 9:an...helt sjukt känns det! En sorglig avslutning var det igår, lyckades hålla inne alla tårar tills alla bilder var tagna. Jag fattade inte riktigt att det var sant, att vi hade slutat grundskolan, förns jag såg hela klassen gå där ifrån, alla åt varsitt håll. Började störtgrina och kunde såklart inte sluta sen heller. Åååååh, kommer sakna våran klass och allt vi har gjort tillsammans. Från FD, till 8 röd till 9B, det kommer kännas tomt utan er efter 10 år tillsammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Jack

Jag instämmer!!! ;(

(Och sorry)

2013-06-17 @ 00:43:16
Postat av: Jack

Och tyvärr är nog det har den sista gången åt minstingen jag hör av någon av er!! ;(
Men du får hälsa alla från mig i fal det kommer sig att jag aldrig får träffa klassen 9B igen! ;(
Så hälsa alla snälla!!!! ;( ;( ;(

2013-06-17 @ 00:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0