10 sanningar

♥ Jag ska åka på språkresa, själv, i sommar till Malta.
♥ Min största skräck är för ormar.
♥ Jag älskar att resa och upptäcka nya delar av världen. Jag samlar på besökta länder och jag vill se så många som möjligt. Hittills är jag uppe i 29 länder. 
♥ 3 serier jag älskar och är beroende av är 90210, The Vampire Diaries & Pretty Little Liars.
♥ Jag har aldrig någonsin slingat eller färgat mitt hår.
♥ När jag har sett en skräckfilm går jag alltid och är rädd, inbillar mig saker och drömmer mardrömmar i flera månader. 
♥ Så fort musik sätts på så kan jag inte vara stilla, utan börjar alltid dansa. Älskar verkligen att dansa.
♥ Jag ska antingen gå Ekonomi programmet här i Enköping eller Hotell - och Turism i Västerås på gymnasiet. (Om jag kommer in på någon utav de linjerna) 
♥ Jag vill jobba som reseledare
♥ Jag är raka motsatsen till en tidoptimist. Jag kommer nästan aldrig försent och om jag är påväg att göra det så får jag panik. Därför är jag alltid ute i god tid med att gå till skolan/träningar o.s.v. Jag kommer hellre 10 minuter innan än någon minut för sent. Det är nog för att jag hatar att stressa!
 
 

Kommentarer
Postat av: X-909

Intressanta sanningar och "pisssss utttt joouuu" (Jack)

2013-03-20 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0