25 mars

Efter kvällens träning har jag ätit glass med hackad choklad och fruktsallad och kollat på Top Model finalen. Amerikanska versionen är verkligen mycket bättre, men jag har följt den svenska ändå. Imorgon i skolan fortsätter kulturveckan som började idag och eftersom att jag är med i elevrådsstyrelsen så är jag med och fixar med allting. Så imorgon ska jag vara värd för Hip-Hop dansen som är en av dagens workshops. 
Just nu sitter jag och läser mer om och längtar till mig min språkresa. Är också inne på my.ef.com och pratar med lite folk som ska åka samtidigt som mig. Nej nu börjar jag bli trött och det här börjar bli väldigt långtråkigt, men innan jag lägger ska jag kolla lite på favoriten Pretty Little Liars ett tag. Jag älskar verkligen den serien, rekomenderars starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0