5 november

 Skolan idag var ganska seg och lång. När jag kom hem träffade jag Hannah en kortis, som jag har saknat såååå mycket den här veckan, innan jag hade dansträning. Nu sitter jag och jobbar med en samhällsuppgift som egentligen skulle vara inlämnad innan lovet. Jag fick längre tid på mig eftersom att min raderades ifrån skolans dator och jag var tvungen att börja om med allting på inlämningsdagen....blev så jäkla sur. Jag måste egentligen fortsätta, men orkar inte just nu. Jag har börjat flagna hur mycket som helst idag också, speciellt på bröstet och näsa. Varför är det bara jag i min familj som alltid gör det!? Det är så äckligt och det är därför man blir blek direkt när man kommer hem :((
 Yessss, kom precis på att vi börjar 10.30 imorgon eftersom att vi inte har någon svenska!! Ååh vad glad jag blev nu, då kan jag se ett till oth avsnitt innan jag ska sova. ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

<3<3<3

2013-11-06 @ 08:15:53
Postat av: hannah

synd att dagen var rätt seg och lång, hoppas morgondagen blir bättre <333

2013-11-13 @ 12:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0