hem ljuva hem

Tillbaka i Sverige!
Igår när vi kom till Arlanda åkte vi till dansens hus, efter att ha sovit ca. 4 timmar under natten, eftersom att jag skulle vara med på danstävlingen StreetStar. Herreguuuuud vad duktig de andra lagen var, det var så himla kul och coolt att kolla på och man fick bara en sådan inspiration. Det var 23 lag med tror jag och vi kom inte på pallen, men vi var ändå nöjda med våran insats som grupp. Det var hur roligt som helst att bara få vara med tycker jag!
Var helt slut när jag kom hem och somnade vid 21.00. Så skönt att få lägga sig i sin egen säng. Kändes som världens längsta dag, det var så konstigt att jag hade varit i Turkiet och varit med på en danstävling i Stockholm på samma dag. 
Delar av bästaste gruppen ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

gud vad duktig du var (tror jag) <33

2013-11-13 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0