14 oktober

Hemma från skolan sen en halvtimme tillbaka ungefär. 
Igår lunchade jag med Emelie på wickmans och senare på kvällen skjutsade mamma mig och Hannah till godisgallerian bara för att vi var så jääääkla sugna på godis. Haha, har inte vart där på år typ. Bästa godiset finns där!! Sedan åkte vi hem till Hannah och kollade på film och smackade i oss  Har ändå fortfarande hälften kvar, yesss 😁👌

Ikväll har jag egentligen gympa men hoppar den eftersom att Pontus fyller år idag och släkten kommer hit. Måste dock gå på dansen som är lite senare eftersom att vi redan håller på att bygga upp ett nummer. Berättar senare varför för nu ska jag fortsätta kolla på ett avsnitt av oth och sedan plugga företagsekonomi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0