28 oktober, Turkiet

Dagen har varit ungefär som gårdagen - vi har solat, badat och hämtat massa drinkar och glass som är gratis hela dagen. Så nice 👌

Det enda dåliga med dagen var att jag för tredje gången inte lyckades få några biljetter till Avicii. Asså ticnet har seriösa problem, jag kom fram till sidan 9.01, alltså 1 minut efter att de hade släppts och ändå var biljetterna slut. Jag behövde alltså bara stå i kö i en minut så då tänkte jag att jag säkert skulle få biljetter. Inte ens en biljett gick att boka, de måste typ ha varit slutsålda innan eller nått. Hatar att ticnet kan göra så!! Iallafall, när jag skulle berätta för pappa så sa han att jag iallafall ska gå på båda one direction konserterna nästa år. (Har haft biljetter till båda men inte fått gå innan). Såååååå då gjorde det inte så mycket längre, fortfarande tråkigt men one direction är jag 10000x gladare över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0