30 oktober, Turkiet

  Häääj!! Det är så härliga dagar här, vill aldrig hem till höstkylan igen. 
Idag har jag och Pontus åkt parasailing. Det var såååååå jäkla kul och coolt! Parasailing är när man flyger med en fallskärm som sitter fast med en lina efter en båt. 150 meter upp i luften var man. Det kändes som att flyga helikopter, fast det inte var något skydd eller någonting runt om, utan man satt helt fritt. Så läskigt men skit kul verkligen. Som att man flög helt själv kändes det verkligen. Man satt på en rem och det var det enda som höll fast en. Jag var så rädd innan men nu vill jag åka igen! 

Imorgon ska vi åka in till Alanya. Nu ska vi till restaurangen och äta middag, så hinner inte skriva mer. Hörs imorgon, om jag får tid! :) 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0