iPhone 5

Okej, tar tillbaka det senaste inlägget jag skrev (den första delen var från en låt). Jag fick en ny mobil sen senare samma dag och waaah vad glad jag blev, slipper vänta tills jag fyller år!! Fick den nu istället av mamma och pappa som en födelsedagspresent. Nu väntar jag bara på ett giltigt simkort ska komma innan jag kan börja använda den.
Vi fick sluta skolan strax efter 14.00 idag eftersom att våran mattelärare var sjuk. Skönt att slippa stressa innan jag ska iväg och vara tränare åt småttingarna. Efter det har jag styrketräning som vanligt. Nu ska jag börja packa lite inför lördag, taggaaaad. Herregud vad skönt det ska bli!! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är den snyggaste människan på denna jord

2013-10-24 @ 15:36:52
Postat av: Emelie

så jävla snyyyygg! dör på dig

2013-10-24 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0