Mobilen funkar

MIN MOBIL ÄR IGÅNG IGEN!! 
Känns som att jag har varit utan den i en evighet, när det bara har gått 10 dagar. Men när man är van att ha den jämt är 10 dagar mycket. 
Det enda som behövde göras var att trycka in två knappar. De på Elgiganten kunde verkligen ingenting, de sa att jag behöver montera om hela mobilen osv. Sen åkte jag ner till Dialect här i Enköping och vips då var den fixad på 10 sek. Har alltså gått runt med den såhär hela tiden när jag kunnat fixat den själv hur lätt som helst. Men aja, nu är det gjort iallafall! 

Imorgon är det skola. Efter det åker jag direkt till Wickmans med Emelie, Moa och Hannah. På kvällen har jag gymnastikträning. Försöker slänga in ett till inlägg imorgon bitti, men det här blir det sista för ikväll, så godnatt! 💕 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0