Oktober

Franska provet idag var det värsta någonsin typ. Ååh det var så svårt, har nov aldrig skrivit så lite på ett prov. Skönt att slippa tänka på det något mer iallafall, det varvet enda som var bra med det.

Efter skolan åkte jag och Hannah hem hit och kollade på One Tree Hill. Gud vad det är bra och spännande just nu. I början kollde jag bara på det för att Hannah tvingade mig, men nu när man är på säsong 4 är man fast och det händer massor.

Sen träningen ikväll då...bara de som själva håller på med gymnastik vet hur frustrerad och arg man kan bli på sig själv när man inte sätter en övning. Tillslut så sätter det sig psykiskt och så bara funkar det inte. Man får bara damp för att man gör samma fel hela tiden och för att hjärnan inte kan fatta att få kroppen att göra annorlunda. När man har lärt in någonting på ett visst sätt är det jättesvårt att ändra på det. Iallafall så är det tävling i helgen och det är en övning som jag bara ville sätta så att jag kan vara med på det varvet och jag vet inte hur många gånger jag har gjort den. Efter att ha försökt hela träningen och gjort den om och om igen i 1.5 timme, + massa andra träningar gick det äntligen. Lättnaden!! Man ska göra en övning flera tusen gånger inom gymnastik innan man kan säga att man kan den, eller hur var det? 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Känn dig stolt nu Fanny! Det är bra att vara envis och inte ge upp!

2013-10-03 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0