roligt

I hate my life and I wanna die
I ain't got no iPhone
My heart is breakin', thinking suicide
I ain't got no iPhone

↑ Stämmer ganska bra in på mig just nu. Var in med min telefon igår och det kommer kosta ca. tre tusen att laga den, vilket betyder att det är fett ovärt. Så kommer väll antagligen vara utan telefon tills jag fyller år...kul liv. 
 
Tänkte göra kvällen lite bättre genom att förhandsboka Avicii biljetter till mig, Moa och Hannah. Var så taggad på det, men så är biljetterna slut...kul liv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: jag direktlänkade halsbandet i inlägget :D Kram

2013-10-23 @ 15:26:55
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0