Gymnastiktränare

Efter skolan stressade jag hem för att sedan åka till be-hallen och prova på att vara hjälpledare inom gymnastik för första gången. Det var faktiskt riktigt roligt. Haha aw, barnen var så söta. I åldrarna födda 06-07. Trodde att dem skulle vara lite blyga men så var det verkligen inte. "Hur gammal är du?", "vad heter du?", "får jag vara med dig?" och "får jag sitta i ditt knä?" ifrån allihopa samtidigt. Gullisar

Efter det åkte jag och Thea som också var ledare till våran egen styrketräning som var rolig med aerobics som uppvärmning och sedan mycket ben, axel och biceps träning. Vi hade hyrt in en annan tränare eller vad man ska säga som vi inte brukar ha annars. Så det var kul. Känner redan av träningsvärken, den från i måndags hade inte försvunnit än heller.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad kul att det var kul!

2013-09-06 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0