Helgen

I fredagskväll åkte jag, Hannah och Moa till Coop och köpte massa gottiiii (haha sällan vi). Vi åkte sedan till min stuga och satt och pratade hela kvällen. Super mysigt som vanligt ♡

Igår åkte jag och resten av familjen till Stockholm eftersom att jag skulle på ef reunion party i fryshuset med folk ifrån min språkresa. Det var inte många jag kände där men några stycken som tur var och det var ändå en rolig kväll. Har pratat med några om att träffa folk ifrån resan någon annan gång i Stockholm också. Har saknat alla så det vore jättekul! 

Vi sov på hotell inatt och idag åkte vi hem ifrån Stockholm. Vi stannade i barkaby på vägen hem. Köpte lite mys/träningskläder som jag kan visa någon gång. Just nu ligger jag och kollar på Wallander. När den är slut ska jag gå och sova. Imorgon är det måndag igen och ännu en ny skolvecka börjar! 
Bilder ifrån igår, jag och Hannah 💕🎉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0