Leaves


Igår hade vi "orienterings-examen" i skolan. Jag gick som tur var inte vilse och hittade iallafall alla kontroller. Efter det hade vi drygt 3 timmars håltimme så jag åkte hem, duschade och kollade oth. Så det var skönt, bara 2 lektioner efter det.
På kvällen hade jag dubbelträning, först gymnasik som gick skitdåligt och dans som gick jättebra. Skönt att efter en dålig träning få avsluta med att det känns bra.
 
Idag har det varit en lång skoldag och på kvällen har jag dansat igen och pluggat juridik. Har så himla mycket läxor och det känns som att jahg inte hinner med och framförallt inte orkar. Om en vecka kommer jag ha gjort 3 prov, i privat juridik, svenska och franska, + andra läxor ...Åååh vad jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0