24 April

Gud så skönt det är att man kan börja använda öppna skor och mer våriga och somriga kläder. Gillas starkt!
 
Nu har snart en hel vecka till gått. Den har varit skitjobbig, även fast vi va lediga i måndags. Jag fick tillbaka några prov som jag är nöjd med men även en uppsats där jag fick mitt första F......... Kan skylla på att min lärare är !#"!€#€%€&%€&/%&/(/&)(/=)? ungefär så. Känns ju inte så bra, sju hela sidor i onödan och så otroligt mycket tid som jag la ner på den uppsatsen. Men när hela klassen blir underkända så kan man ju undra vem det är fel på - läraren eller eleverna?
 
Imorgon är det freeeedaaag ♥♥ och jag börjar dagen med ett matteprov. Annars är det lugnt resten av dagen. Ska orka mig igenom den för att sedan ta helg!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ah, fina bilder på en fin tjej!

2014-04-26 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0