Days until

♥ Dansshow - 33 dagar
Foto: Marit Thorin
 
♥ Flytta - 35 dagar
 Till höger: sneakpeak på hur mitt rum ser ut just nu
 
♥ London med Hannah - 40 dagar
 
♥ One Direction på Wembley - 42 dagar
 
♥ Skolavslutning - 46 dagar
 
 
One Direction på Friends Arena 13e & 14e juni - 48 och 49 dagar 
 
♥ Kroatien - 50 dagar
 
Ed Sheeran konsert - 200 dagar 
 
Att ha saker att se framemot är väll ändå det bästa som finns? Det gör allt det jobbiga så mycket lättare. Här är lite av det som jag hittills har att se framemot detta år, längtar så mycket till allt ♥__♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad härligt!! Själv ser jag fram emot att mina odlingar i Östa ska komma igång och att sommaren ska bli myggfri.Kram

2014-04-27 @ 10:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0