Pink Adidas/Nike

Jag tycker verkligen att det är roligare att träna när man har snygga träningskläder som gör en mer peppad. Därför ska man ju såklart matcha med ett par snygga träningsskor till också! Inomhus har jag ett par Nike free run 5.0 (till höger) som är så otroligt sköna och lätta, det känns verkligen inte att man har dem på sig. Passar perfekt på idrotten i skolan, styrketräning och stepup och när jag dansar vissa av mina danser som är i en viss stil. Ute, t.ex. vid löpning och längre promenader, ska jag nu börja med mina nya Adidas Adiprene + som jag fick av mamma och pappa förra veckan. Jag har inte testat skorna ute än, men i affären kändes dem perfekta!
-♥-

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

så snygga!

2014-04-05 @ 22:42:51
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0