Preacher

Sol, gör mig så otroligt glad.
Idag har det verkligen varit sommarvärme ute och jag har suttit på terassen mest hela dagen. Fick till och med sätta mig i skuggan för att det blev för varmt till slut. Skulle verkligen ha behövt plugga men mina böcker ligger orörda i mitt rum..Behövde en dag ledigt. Matteprovet i fredags gick verkligen bra så det känns superskönt. Nu är det bara två engelska prov och ett samhällsprov nästa veckan, även fast vi bara går i skolan i tre dagar. Kommer vara så skönt på onsdag när man går hem och har gjort det där! 
 
Har märkt att jag skriver (klagar) väldigt om skolan och läxor på bloggen, kan inte vara kul att läsa, men det är så otroligt mycket av sånt nu så har knappt tid för något annat som att fota eller hitta på något roligt att skriva om. När ettan är slut, då jäklar!! Längtar så otrooooooligt mycket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0