Svar på frågestunden del 1

Q - Gillar du One Direction?
A - Jag bad er fråga någonting som inte redan framgått i bloggen..!? Men JA det gör jag och jag kan inte riktigt förklara hur mycket. Jag ska på tre One Direction konserter på en vecka i Juni, så jag tror att det räcker som svar. 
 
Q - Vilken är din favoritfärg?
A - Jag har alltid gillat lila, men annars är mina favoriter vitt och turkost, speciellt på sommaren. Då vill jag alla ljusa fina pastellfärger, både i mitt rum, på kläder och naglar. Ljusrosa är även världens gulligaste färg. 
 
- Hur kan du ha så fint hår?
A - Oj, vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Tack!! Det enda jag gör med mitt hår är att tvätta det med schampoo och balsam. Ibland använder jag också Uniq One som gör en massa bra saker för håret, men som framför allt luktar sååå otroligt gott! Plattar det väldigt sällan gör jag och jag har aldrig någonsin färgat/slingat mitt hår eller något liknande, så det har väll även hjälpt till att inte göra det slitet. Det är all natural.
Q - Gymnastik/dans. Varför valde du just den?
A - Där måste jag välja dans. Det är någonting jag verkligen brinner för och tycker är så sjukt roligt. Det kan lysa upp hela min dag när jag har haft en jobbig och kommer på att det är dansträning på kvällen. Det får mig alltid att må bättre och sedan vet jag också att jag är bättre på dans än vad jag är på gymnastik.
 
- Varför tränar du inte en trupp?
- Det som menas med frågan är varför jag inte är ledare för en truppgrupp på gymnastiken och alltså inte varför jag själv inte tränar i en trupp, för det gör jag. Svaret är att jag egentligen skulle ha tränat en trupp först, men sedan kunde jag inte de tiderna eftersom jag hade andra träningar då så jag var tvungen att tacka nej till det. Något år senare fick jag frågan igen till att träna en barngrupp och då passade det bättre för mig.
 
Q - Ska både du och den andra yngre ledaren gå upp och träna trupp samtidigt? Alltså hon som tränade samma grupp som dig. 
- Det har jag ingen aning om. Jag vet inte ens om jag själv ska gå upp och träna en trupp. Just nu är det den här gruppen som jag tränar som behöver hjälp med extra ledare och nu skulle jag verkligen inte vilja byta grupp eftersom jag har lärt känna alla mina gulliga småttingar. 
 
- Är du duktig på gymnastik?
- Gud vad svårt att svara på. Det beror helt på vilken gren du frågar om, om det är matta, hopp eller fristående. Jag vet att fristående är min starkaste gren. Jag hatar tumbling och det är det jag är mest osäker på, jag får bara ont av allt jag gör på den hårda dumma saken. Jag kan alltså inte svara på det, beror på vad du jämför med men jag är verkligen inte någon elitgymnast om man säger så x)
- Vilken linje och inriktning går du?
- Jag går ekonomiprogrammet och i 2:an kommer jag börja med mitt val av inriktning som också är ekonomi, då man kunde välja mellan juridik och ekonomi. Det blir alltså ekonomi ekonomi, och sedan kommer jag också ha mitt individuella val som är fotografisk bild från och med nästa termin. 
 
- Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
- Då är jag 26 år och har förhoppningsvis en sambo och kanske ett litet barn. Det är iallafall runt den åldern som jag vill ha mitt första barn. När jag gick i 3:an och skrev ett "mitt-liv-när-jag-är-25-år-brev" var jag säker på att jag skulle bo i ett stort hus i Florida då, men nu vet jag inte. Jag vill bo utomlands ett tag någon gång i mitt liv, jag vet bara inte när än. 
 
- Hur gammal är du?
- Jag är 16, fyller 17 i december. 

- Vad har du för skostorlek?
A - Jag har 37/38 i skor, oftast 38 nuförtiden. Iallafall på längden, de är nästan alltid för breda för min supermini smala fötter. 
- Vilken är din favoritmat?
A -  Det är nog grillad oxfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och en god sallad och en varm bagett till.  

Q  - Vilken är din favoritdryck?
- Fanta och päroncider
 
- Vilket är ditt favoritdjur? 
A - Min katt
Q - Har du husdjur?
A - ↑ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0